петък, 17 април 2015 г.

Моят 25-ти Рожден Ден

Вчера, 16.04, навърших 25 години. За да отпразнувам четвърт век поканих най-близките си приятели на частно винено парти в Paradise Center, клуб We play. Тъй като следващият ден беше работен, реших да заложа на по-коктейлна обстановка и меню.















След 20:30 гостите започнаха да идват, отрупвайки ме с пожелания, цветя и подаръци!Професионален фотограф запечата първите часове на празника, а след 22:30 водещ забавлява компанията с музика и караоке!


 Отначало бях малко скептична за караокето, но Евгени, който организира всичко, за да ме зарадва, се оказа прав! Хората се отпуснаха, едва когато започнаха изпълненията. Искам да благодаря на Дени, която ми изпя цели две песни, на Иво, Влади и Венци, които не пуснаха микрофоните през цялата вечер, на Соня и Ваня, които пяха от сърце, на Евгени, който изпя любимите ми песни, за да ме поздрави, но най-вече на малката Мелани, която въпреки, че е толкова малка, се оказа най-смела, качи се на подиума и изпя най-хубавата и весела песничка!
Благодаря на всички, за това, че не ме накараха да пея!

















































































Песните и танците продължиха до 01:30 сутринта, което много ме изненада, получи се страхотно парти! Дойде време да отнеса всички подаръци и цветя у дома - беше трудна задача! Толкова много внимание и любов получих на този ден, че ще си имам за цялата година! А сега не мога да не ви покажа и колко прекрасни неща получих, и всичките - в мой стил! 














































Цялата маса отрупах с дарове и цветя - букети от лалета, лилиуми, рози и дори орхидея озариха целия ми дом! Толкова цветя съм получавала само на сватбата! А сега заедно с вас ще отворя и подаръците един по един!



















Грабвам най-големия плик, отварям и та-дааааам! Е, не! Порцеланова кукла, огромна, красива, с уникален костюм. Омекнаха ми коленете, само кутията й е произведение на изкуството! Въртейки кутията, за да видя името виждам, че в торбата има още нещо - страхотен тефтер, с наистина невероятна корица от плат, а десена....ах, десена! Ще има да пиша доста във винтидж страничката!




















Ей това целофанено пакетче мога да го получавам всекидневно и пак няма да се наситя! Направо се размазвам при вида на мазила за тяло, а в съчетание с ръчно изработена свещ няма да изтрае и месец!



















Същото - обожавам! Страхотен подарък, който ще използвам с голямо удоволствие до последната капка!




















Тази чантичка направо ми взе ума - пазя изсушен букета си от 8 март, именно защото е увит в хартия с този десен - обожавам го. Между другото и орхидеята, която получих е увита в такава хартия, няма да я правя на хербарий, но трябва да измисля как да сваля опаковката без да я съсипя!




















Евгени надмина себе си и ми подари красив пръстен, който определено ще ми бъде най-добър приятел!




















Много сантиментално бе поднесен този подарък! Гифт карта за Paradise Center, като пластиката специално заради мен е розова <3 Тези дни смятам да я оползотворя!




















Такова червено конче против уроки си търся откакто бях бременна. Ходих по магазини, по манастири и никъде не намерих, а виждах как другите носят. Е, най-накрая! Точно каквото искам, а е и украсено със страхотно цветенце с камъчета! Супер. В края на месеца, когато отиваме в Търговище мама ще ми го сложи - така трябвало!




















Перлена гривна! Още преди Нова Година си мислех, че никога не съм имала перли и даже поразгледах в един он-лайн магазин перлените бижута. Така и не си купих, въпреки, че смятам, че са много в мой стил - нежни и бели!




















За този подарък няма как да сложа само една снимка! Честно казано и само торбичката да бях получила, стигаше ми - толкова нежна и красива! Но! Вътре се криеха страхотни бижута - колие и обици, за които някои от гостите казаха, че са на известен автор на неща в старинен стил. Еха, трябва да разуча - въпреки, че много обичам такива неща не съм запозната! Освен това в торбичката се бяха намърдали и две прекрасни сърца, които само Бубето е ушила, главата си залагам! Картичката беше чудесна! Абе, всичко толкова в мой стил!




















Още едно колие с обици - много летни и свежи! Много ми харесва, че металът леко розовее и ще ми паснат на една гривна, която не носех, защото нямах с какво.



















Още един ваучер, този път за магазин за бельо - е от това направо си имам нужда, и то не по секси начин :))))

Блузката, която нося на партито ми е подарък от мама и баба, заедно с едно страхотно бяло яке (благодарение на които не бях гола на празника), а свекърва ми ми подари кукла Карина - порцеланова кукла, купена от Белгия!

Днес сутринта изненадващо пристигна и още един подарък!





















Еми - също майка на близнаци, ми е изпратила страхотна кожена чантичка! Е, това вече беше върха на сладоледа, супер изненада!

Благодаря ви: мамо, бабо, Евгени, Мая, Соня, Венци, Дени, Ваня, Стенли, Ани, Светльо, Тони, Кольо, Ива, Ники, Дени (най-добрата зъболекарка, която колкото и да се надявах, не ми подари ваучер за пломба), Иво, Мария, Мелани, Влади, Ралица, Краси, Пламен, Бубе, Дамянче, Стоян, Нели, Руслан, Даниела! Направихте този ден наистина незабравим и да - ще си спретнем такова парти и за 50-

Няма коментари :

Публикуване на коментар